Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/971
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Онопрієнко, Галина Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-15T19:53:13Z | - |
dc.date.available | 2022-06-15T19:53:13Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/971 | - |
dc.description.abstract | Діяльнісний підхід – це така організація навчально-виховного процесу, за якої головна увага приділяється активній, різнобічній, продуктивній, максимально самостійний навчально-пізнавальній діяльності учнів. Суттю діяльнісного підходу є розвиток особистості учня на основі засвоєння ним способів дослідження і оволодіння знаннями та уміння застосовувати їх на практиці. Діяльнісний підхід – спосіб реалізації ідей та змісту НУШ. Реалізація діяльнісного підходу в освіті через сучасні технології дає змогу спрямувати освітній процес на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти і командної роботи, успішну інтеграцію в соціумі та самореалізацію. Посібник призначено для учителів НУШ початкової освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | Я досліджую світ | uk_UA |
dc.subject | квест | uk_UA |
dc.subject | українська мова | uk_UA |
dc.subject | математика | uk_UA |
dc.title | Реалізація діяльнісного підходу до навчання в контексті впровадження сучасних технологій НУШ | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Посібник Онопрієнко Г.В.docx | 7,34 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.