Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/971
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнопрієнко, Галина Вікторівна-
dc.date.accessioned2022-06-15T19:53:13Z-
dc.date.available2022-06-15T19:53:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/971-
dc.description.abstractДіяльнісний підхід – це така організація навчально-виховного процесу, за якої головна увага приділяється активній, різнобічній, продуктивній, максимально самостійний навчально-пізнавальній діяльності учнів. Суттю діяльнісного підходу є розвиток особистості учня на основі засвоєння ним способів дослідження і оволодіння знаннями та уміння застосовувати їх на практиці. Діяльнісний підхід – спосіб реалізації ідей та змісту НУШ. Реалізація діяльнісного підходу в освіті через сучасні технології дає змогу спрямувати освітній процес на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти і командної роботи, успішну інтеграцію в соціумі та самореалізацію. Посібник призначено для учителів НУШ початкової освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдіяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectЯ досліджую світuk_UA
dc.subjectквестuk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.titleРеалізація діяльнісного підходу до навчання в контексті впровадження сучасних технологій НУШuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Посібник Онопрієнко Г.В.docx7,34 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.