Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/943
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтогній, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-06-15T17:16:58Z-
dc.date.available2022-06-15T17:16:58Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/943-
dc.description.abstractВ умовах сьогодення основним завданням перед вчителями початкових класів стає впровадження нової моделі освіти, що формується на компетентнісному підході, створенні сприятливих умов для розвитку й самореалізації кожної особистості як громадянина України. Поруч із цим одним із важливих напрямків національної системи виховання та невід’ємним структурним компонентом навчального процесу є формування екологічної компетентності підростаючого покоління, яка передбачає розвиток гармонійних відносин людини з довкіллям. Природне середовище було, є і буде незмінним партнером людини в її повсякденному житті, бо з неї ми черпаємо всі наші багатства. Важливим є і формування навичок економного використання електричної енергії, застосування енергозберігаючих технологій. Даний посібник пропонує приклад навчального проєкту на екологічну тематику та в рамках енергозбереження для роботи на уроках протягом навчального року.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectЯ досліджую світuk_UA
dc.subjectпроєктна діяльністьuk_UA
dc.subjectекологічний проєктuk_UA
dc.subjectпроєктuk_UA
dc.titleПроєктна діяльність на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»uk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природнича освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стогній.pdf2,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.