Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/939
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лиходій, Наталія Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-15T17:03:46Z | - |
dc.date.available | 2022-06-15T17:03:46Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/939 | - |
dc.description.abstract | У навчально-методичному посібнику обґрунтовано теоретичні аспекти вивчення явищ омонімії, окреслено міждисциплінарні параметри їх дослідження. Розроблено методику комплексного вивчення омонімів і багатозначних слів. Описано семантичну типологію омонімічних явищ. Проведено когнітивно-комунікативний порівняльний аналіз англійських та українських омонімів. Схарактеризовано омоніми у їх семантичному просторі, визначено лінгвістично-стилістичну специфіку явищ омонімії. Показано проблеми багатозначності слова та омонімії. Проаналізовано процеси виникнення омонімії в англійській та українській мовах. Зроблено огляд омонімії різних частин мови. Розкрито механізми граматичного ранжування під кутом зору комбінаторики форм і смислів. Визначено основні напрямки розвитку омонімічних явищ у англійській та українській мовах. Досліджено полісемічну та омонімічну лексику англійської та української мов, семантично-полісемічні властивості англійських та українських омонімів. Вивчено закономірності компонування та використання омонімів у мовленні та на письмі, під час читання та сприймання на слух. Запропоновано класифікацію типів омонімів на основі принципів структурування. Змодельовано систему омонімів, утворювану їх комбінаторикою. Розкрито алгоритм комплексного використання омонімів у текстах. Здобуті результати можливо використовувати для інтегрованого вивчення англійської, німецької та української мов засобами омонімії, для дослідження текстів і контекстів, під час бінарних і білінгвальних занять, для оптимального засвоєння лексики під час опрацювання різних тем, для інтенсифікації навчального процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | англійська мова | uk_UA |
dc.subject | омонімія | uk_UA |
dc.subject | омонім | uk_UA |
dc.subject | семантично-полісемічні властивості омонімів | uk_UA |
dc.subject | омофони | uk_UA |
dc.subject | омографи | uk_UA |
dc.subject | кореляти | uk_UA |
dc.subject | пароніми | uk_UA |
dc.subject | концепти | uk_UA |
dc.subject | дефініція | uk_UA |
dc.title | Порівняльний аналіз явищ омонімії в англійській та українській мовах | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Мови і літератури” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Омонімія_Лиходій.doc | 833,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.