Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМовчан, Володимир Васильович-
dc.date.accessioned2022-06-15T16:59:33Z-
dc.date.available2022-06-15T16:59:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/938-
dc.description.abstractОдним із завдань вчителя географії є формування еколого-географічних компетентностей в підростаючого покоління. Оптимальним напрямком даної діяльності може бути участь здобувачів освіти в дослідницьких проектах з подальшою їх презентацією під час конференцій та конкурсів. Однак, досить часто вчителі сільських шкіл висловлюють думку про неспроможність своїх вихованців досягти високих результатів в дослідницькій роботі та низьку конкурентоздатність в порівнянні з міськими здобувачами освіти під час участі в конкурсах. В розробці надаються рекомендації стосовно результативної участі сільських здобувачів освіти в заходах еколого-краєзнавчого та географічного спрямування. Розглядаються напрямки роботи, які сприяють розвитку творчих здібностей, а саме: участь в краєзнавчих експедиціях та конференціях, конкурсах МАН. Описуються такі підходи роботи як «попередня діагностика» та «принцип спонтанної дії». Наголошується на значимості екскурсійного методу навчання географії та його особливостях в умовах сільської школи. Наведено приклади напрямків і методів творчої співпраці педагогів та юних дослідників. Вказується на необхідності таких форм діяльності вчителя як позакласна та позаурочна робота, а також безперервна самоосвіта. Матеріали методичної розробки можуть бути використані вчителями природничого циклу як сільських так і міських закладів середньої освіти, а також керівниками гуртків еколого-географічного спрямування.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгеографіяuk_UA
dc.subjectбезперервна самоосвітаuk_UA
dc.subjectпопередня діагностикаuk_UA
dc.subjectпринцип спонтанної діїuk_UA
dc.subjectдослідницька роботаuk_UA
dc.subjectконференціяuk_UA
dc.subjectМАНuk_UA
dc.titleФормування еколого-географічних компетентностей під час дослідницької діяльності здобувачів освіти в умовах сільської школиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Еколого_географічні_компетентності_Мовчан.pdf4,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.