Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/938
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мовчан, Володимир Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-15T16:59:33Z | - |
dc.date.available | 2022-06-15T16:59:33Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/938 | - |
dc.description.abstract | Одним із завдань вчителя географії є формування еколого-географічних компетентностей в підростаючого покоління. Оптимальним напрямком даної діяльності може бути участь здобувачів освіти в дослідницьких проектах з подальшою їх презентацією під час конференцій та конкурсів. Однак, досить часто вчителі сільських шкіл висловлюють думку про неспроможність своїх вихованців досягти високих результатів в дослідницькій роботі та низьку конкурентоздатність в порівнянні з міськими здобувачами освіти під час участі в конкурсах. В розробці надаються рекомендації стосовно результативної участі сільських здобувачів освіти в заходах еколого-краєзнавчого та географічного спрямування. Розглядаються напрямки роботи, які сприяють розвитку творчих здібностей, а саме: участь в краєзнавчих експедиціях та конференціях, конкурсах МАН. Описуються такі підходи роботи як «попередня діагностика» та «принцип спонтанної дії». Наголошується на значимості екскурсійного методу навчання географії та його особливостях в умовах сільської школи. Наведено приклади напрямків і методів творчої співпраці педагогів та юних дослідників. Вказується на необхідності таких форм діяльності вчителя як позакласна та позаурочна робота, а також безперервна самоосвіта. Матеріали методичної розробки можуть бути використані вчителями природничого циклу як сільських так і міських закладів середньої освіти, а також керівниками гуртків еколого-географічного спрямування. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | географія | uk_UA |
dc.subject | безперервна самоосвіта | uk_UA |
dc.subject | попередня діагностика | uk_UA |
dc.subject | принцип спонтанної дії | uk_UA |
dc.subject | дослідницька робота | uk_UA |
dc.subject | конференція | uk_UA |
dc.subject | МАН | uk_UA |
dc.title | Формування еколого-географічних компетентностей під час дослідницької діяльності здобувачів освіти в умовах сільської школи | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Природознавство” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Еколого_географічні_компетентності_Мовчан.pdf | 4,64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.