Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/936
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДніпровська, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-15T16:51:23Z-
dc.date.available2022-06-15T16:51:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/936-
dc.description.abstractЦей навчальний посібник присвячений розробці науково обгрунтованих методичних рекомендацій щодо впровадження квестів на уроках англійської мови у базовій середній школі. У ньому розглянуті шляхи використання квест технологій навчання на уроках англійської мови. Обґрунтовано можливості використання квестів у масовій педагогічній практиці в сучасних умовах. В посібнику подані методичні рекомендації для учителів щодо видів квестів, їх створення та реалізації в освітньому процесі, а також розробки квестів для різних вікових груп. Методичні рекомендації призначені для вчителів англійської мови, керівників гуртків, викладачів, методистів та фахівців з методики викладання іноземних мов.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectквестові технологіїuk_UA
dc.subjectструктура квестуuk_UA
dc.subjectкласифікація та етапи квестуuk_UA
dc.titleМетодичні рекомендації щодо застосування квестів на уроках англійської мовиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Квести_Дніпровська.pdf806,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.