Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/933
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барановська, Мар’яна Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-15T16:38:46Z | - |
dc.date.available | 2022-06-15T16:38:46Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/933 | - |
dc.description.abstract | В даних методичних рекомендаціях автор акцентує увагу на проблематиці формування гендерної культури здобувачів освіти під час освітнього процесу засобами компетентнісного навчання шляхом опрацювання історичних джерел. Пропонує, застосовуючи гендерний підхід y формуванні гармонійно розвиненої особистості, окреслити новий спосіб пізнання дійсності, в якому відсутня нерівність тa ієрархія «чоловічого» й «жіночного» в історичному поступі. Автор, використовуючи метод дослідження історичних джерел, а саме Гетьманських універсалів, виданих у другій половині ХVII століття, систематизував нормативно-правові акти тієї доби , що наочно допоможе учням дослідити процеси державотворення та формування законодавства з огляду рівних прав і можливостей чоловіка і жінки, зокрема взаємовідносин «державна влада – жінка» у процесі еволюційних змін правового та соціального статусу жінки в українських землях за часів Козацько-Гетьманської доби. У запропонованих методичних рекомендаціях вирішуються поставлені завдання: сприяти формуванню гендерної культури у здобувачів освіти під час освітнього процесу, використовуючи метод компетентнісного підходу шляхом дослідження історичних джерел, навчати учнів визначати соціальну роль та правовий статус жінки на території українських земель, спонукати учнів критично мислити, аналізувати історичне джерело та робити висновки, формувати соціально активну, всебічно розвинену особистість. Матеріали, можна використовувати на уроках історії України у 8, 9, 10, 11 класах, а також здійснюючи роботу з обдарованими учнями, готуючи учасників Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАНУ. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | гендерна культура | uk_UA |
dc.subject | історичні джерела | uk_UA |
dc.subject | універсали | uk_UA |
dc.subject | майнові права жінок | uk_UA |
dc.title | Історичні джерела як засіб компетентнісного підходу у формуванні гендерної культури учнів | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Суспільствознавство” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гендерна_культура_Барановська.pdf | 2,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.