Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/933
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарановська, Мар’яна Юріївна-
dc.date.accessioned2022-06-15T16:38:46Z-
dc.date.available2022-06-15T16:38:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/933-
dc.description.abstractВ даних методичних рекомендаціях автор акцентує увагу на проблематиці формування гендерної культури здобувачів освіти під час освітнього процесу засобами компетентнісного навчання шляхом опрацювання історичних джерел. Пропонує, застосовуючи гендерний підхід y формуванні гармонійно розвиненої особистості, окреслити новий спосіб пізнання дійсності, в якому відсутня нерівність тa ієрархія «чоловічого» й «жіночного» в історичному поступі. Автор, використовуючи метод дослідження історичних джерел, а саме Гетьманських універсалів, виданих у другій половині ХVII століття, систематизував нормативно-правові акти тієї доби , що наочно допоможе учням дослідити процеси державотворення та формування законодавства з огляду рівних прав і можливостей чоловіка і жінки, зокрема взаємовідносин «державна влада – жінка» у процесі еволюційних змін правового та соціального статусу жінки в українських землях за часів Козацько-Гетьманської доби. У запропонованих методичних рекомендаціях вирішуються поставлені завдання: сприяти формуванню гендерної культури у здобувачів освіти під час освітнього процесу, використовуючи метод компетентнісного підходу шляхом дослідження історичних джерел, навчати учнів визначати соціальну роль та правовий статус жінки на території українських земель, спонукати учнів критично мислити, аналізувати історичне джерело та робити висновки, формувати соціально активну, всебічно розвинену особистість. Матеріали, можна використовувати на уроках історії України у 8, 9, 10, 11 класах, а також здійснюючи роботу з обдарованими учнями, готуючи учасників Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАНУ.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгендерна культураuk_UA
dc.subjectісторичні джерелаuk_UA
dc.subjectуніверсалиuk_UA
dc.subjectмайнові права жінокuk_UA
dc.titleІсторичні джерела як засіб компетентнісного підходу у формуванні гендерної культури учнівuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Суспільствознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гендерна_культура_Барановська.pdf2,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.