Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/919
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТригуб, Ірина Вікторівна-
dc.date.accessioned2022-06-15T15:32:45Z-
dc.date.available2022-06-15T15:32:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/919-
dc.description.abstractАктуальність аналізу методів інтерактивних технологій навчання зумовлена реформуванням системи освіти в напрямку створення умов для самореалізації кожного учня. Саме це вимагає від вчителя знаходити нові способи як дати школярам не тільки нові знання, але й забезпечити формування та розвиток пізнавальних інтересів, здібностей, творчого мислення, навичок та умінь розумової праці. Практика та власний досвід доводять, що при активному застосуванні інтерактивних технологій на уроках досягаються загальні цілі освіти, легше формуються компетенції в області комунікації: вміння збирати факти, узагальнювати їх, висловлювати думки та вести дискусії, логічно мислити, робити вибір і приймати рішення. Дана методична розробка розкриває шляхи вдосконалення навчального процесу, відображає використання різних інтерактивних методів роботи на уроках історії України, а також містить відповідні розробки уроків, що використовуються у ході навчання. Методична розробка розрахована на учителів історії України з метою впровадження інтерактивних технологій в навчальний процес.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectісторія Україниuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectконспект урокуuk_UA
dc.titleВикористання інтерактивних методів на уроках історії Україниuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Суспільствознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Тригуб.rar32,25 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.