Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолодовник, Любов Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-06-15T13:57:20Z-
dc.date.available2022-06-15T13:57:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/909-
dc.description.abstractАктуальність та перспективність даного досвіду «Метод проблемного навчання як засіб розвитку компетентностей на уроках зарубіжної літератури» полягає у тому, що використання даної технології дозволить сучасній молодій людині відповідати вимогам часу з точки зору інтелектуального та емоційного розвитку, бути компетентною та конкурентно спроможною як на теренах нашої України, так і за її межами. Вміти всебічно утверджуватися в суспільному та індивідуальному бутті цивілізованих норм життя на основі загальнолюдських цінностей та духовних, моральних і культурних засад українського народу. Педагоги покликані виховувати громадянина індивідуально розвиненого, ерудованого, духовно багатого і морально зрілого. Методичний посібник містить матеріали, що можуть використати в роботі педагоги-філологи середніх навчальних закладів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectзарубіжна літератураuk_UA
dc.subjectпроблемне навчанняuk_UA
dc.subjectжиттєві компетентностіuk_UA
dc.titleМетод проблемного навчання як засіб розвитку компетентностей на уроках зарубіжної літературиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблемне навчання Солодовник.doc176 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.