Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолос, Валентина Іванівна-
dc.date.accessioned2022-06-15T13:41:26Z-
dc.date.available2022-06-15T13:41:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/907-
dc.description.abstractІсторія – це наука, яка відбувається в двох основних площинах просторі та часі. І якщо хронології на уроках приділяється значна увага ,то простір часто залишається поза увагою. Різноманітні карти на уроках історії подають просторове розміщення історичних подій,показують їх ,конкретизують уявлення про місце, де відбулася історична подія. Опанування навичками роботи з картою дають учням не тільки глибокі та змістовні теоретичні знання з предмету, а й вміння застосовувати їх на практиці. Для постійного удосконалення уміння «читати карту» необхідно тренувати просторові уміння та навички школярів за допомогою спеціальних вправ та завдань . Картографічні завдання представлені в даній методичній розробці можна використовувати на уроках всесвітньої історії та історії України у 7 та 8 класах, як під час закріплення навчального матеріалу так і під час узагальнення чи тематичного оцінювання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectісторіяuk_UA
dc.subjectпросторова компетентністьuk_UA
dc.subjectкартографіяuk_UA
dc.titleКартографічні завдання для формування просторової компетентності на уроках історіїuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Суспільствознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Картографічні знання просторова компетентність Колос.docx156,22 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.