Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/830
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧикун, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-04-26T14:37:39Z-
dc.date.available2022-04-26T14:37:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/830-
dc.description.abstractЗбірник матеріалів узагальнює досвід діяльності практичного психолога закладу загальної середньої освіти з формування навичок розв’язувати конфлікти та відновлювати при цьому стосунки, ставлення з опонентом, що сприяє зміцненню психічного здоров`я та соціалізації учасників освітнього процесу. Значна увага у збірнику приділяється особливостям упровадження медіації у закладах освіти. На основі теоретичного та практичного аналізу шляхів упровадження відновних стосунки у конфлікті практик, описана технологія навчання школярів та вчителів конструктивно розв'язувати конфлікти. Додатки містять методичні розробки тренінгу, годин спілкування, матеріали, які допоможуть використовувати такі практики та створити шкільну службу порозуміння в освітніх закладах. Застосування запропонованих технік, методичного інструментарію на практиці дозволить ефективно запобігти проявам насильства в шкільному середовищі.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectвідновні практикиuk_UA
dc.subjectконфліктuk_UA
dc.subjectпсихічне здоров'яuk_UA
dc.subjectмедіаціяuk_UA
dc.titleПсихологічне забезпечення впровадження відновних практик у закладі освіти: збірник матеріалівuk_UA
Розташовується у зібраннях:СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.