Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/827
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавидова, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-04-26T14:05:55Z-
dc.date.available2022-04-26T14:05:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/827-
dc.description.abstractУ методичній розробці узагальнені результати емпіричного дослідження ролі майндфулнес (усвідомлення сприйняття особистістю свого емоційного стану) у регуляції стресостійкості учнів юнацького віку. Проаналізовано вплив психотерапевтичних технологій на формування емоційної стабільності. Розроблена структура та надані рекомендації щодо впровадження програми розвитку навичок майндфулнес у повсякденне життя старшокласників. Для практичних психологів, соціальних педагогів та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectМайндфулнесuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectстресостійкістьuk_UA
dc.subjectсаморегуляція увагиuk_UA
dc.subjectрелаксаційні методиuk_UA
dc.titleМайндфулнес-технології регуляції стресостійкості в роботі практичного психолога з учнями юнацького вікуuk_UA
Розташовується у зібраннях:СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.