Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/772
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зінченко, Павло Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-02T10:09:10Z | - |
dc.date.available | 2022-04-02T10:09:10Z | - |
dc.date.issued | 2022-03-22 | - |
dc.identifier.citation | https://youtu.be/YEtdkQ3F5P4 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/772 | - |
dc.description.abstract | Завдання 1. Створіть проєкт для порівняння значень поля за замовчуванням і змінених на вкладці Властивості. 49 урок Інструкційна картка з підручника - https://drive.google.com/file/d/1i1V23BYCqxVfbQBiT9OCYJp-rMpRYzdb/view | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | youtube | uk_UA |
dc.subject | 8 клас | uk_UA |
dc.subject | інформатика | uk_UA |
dc.subject | Завдання 1 | uk_UA |
dc.subject | 49 урок | uk_UA |
dc.title | Завдання з інформатики для учнів 8 класу | uk_UA |
dc.title.alternative | Завдання 1 за посиланням з підручника на сторінці 199 (49 урок) | uk_UA |
dc.type | Інтерактивне відео | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь "Інформатична" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Завдання 1.mp4 | Завдання 1. Створіть проєкт для порівняння значень поля за замовчуванням і змінених на вкладці Властивості. 49 урок Інструкційна картка з підручника - https://drive.google.com/file/d/1i1V23BYCqxVfbQBiT9OCYJp-rMpRYzdb/view | 166,14 MB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Завдання 2.mp4 | Завдання 2.Створіть проєкт для обчислення добутку двох довільних чисел. Побудуємо математичну модель для цього проєкту: вхідні дані: два довільних числа х і у; кінцеві результати: їх добуток z; формули: z = x*y. 49 урок Інструкційна картка з підручника - https://drive.google.com/file/d/1i1V23BYCqxVfbQBiT9OCYJp-rMpRYzdb/view | 265,53 MB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Завдання 3.mp4 | Завдання 3. Створіть проєкт для обчислення площі круга, якщо відомо його радіус. Побудуємо математичну модель для розв’язування цієї задачі: вхідні дані: радіус круга – r ; кінцеві результати: площа круга – S; формули: S = p ⋅ r2, p – константа, p ≈ 3,1416.. 49 урок Інструкційна картка з підручника - https://drive.google.com/file/d/1i1V23BYCqxVfbQBiT9OCYJp-rMpRYzdb/view | 310,76 MB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.