Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіддубна, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-01-14T08:38:51Z-
dc.date.available2022-01-14T08:38:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/731-
dc.description.abstractОчікувані результати: учні застосовують теорему Піфагора до розв'язування задач прикладного змісту, розвивають підприємницькі компетенції та здібності до бізнес-прогнозування. У розробці передбачено застосування наступних методів і прийомів організації освітньої діяльності: метод стимулювання та мотивації навчання (аналіз життєвих ситуацій - метод кейсів); прийоми навчальної дискусії, активізації уваги, ілюстрованих посібників (схем, карт та рисунків); метод графічних вправ (інтерактивні завдання на сайті Learningapps).uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгеометріяuk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subject8 класuk_UA
dc.subjectтеорема Піфагораuk_UA
dc.subjectпрямокутний трикутникuk_UA
dc.subjectтрикутникuk_UA
dc.subjectпросторове мисленняuk_UA
dc.titleЗастосування теореми Піфагораuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeІнтерактивна розробкаuk_UA
dc.typeІншеuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Математика_8_Піддубна.docx13,82 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
Теорема Піфагора.rar1,48 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.