Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/729
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагірна, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2022-01-14T08:37:08Z-
dc.date.available2022-01-14T08:37:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/729-
dc.description.abstractОчікувані результати: формувати вміння учнів застосовувати формули площ довільного трикутника під час розв'язування задач, формувати самоосвітні компетенції, працювати над формуванням в учнів цілісної картини світу. Використано інтерактивні методи навчання, зокрема, запропоновано інтерактивні вправи "Сонце світить", "Незакінчені речення", "Акваріум". Передбачено проведення занять у дистанційній та змішаній формах навчання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгеометріяuk_UA
dc.subject9 класuk_UA
dc.subjectтрикутникuk_UA
dc.subjectвиди трикутниківuk_UA
dc.subjectплоща трикутникаuk_UA
dc.titleПлоща трикутникаuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeТестuk_UA
dc.typeІншеuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Математика_9_Нагірна.docx13,63 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити
Нагірна.rar1,57 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.