Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/729
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нагірна, Ірина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-14T08:37:08Z | - |
dc.date.available | 2022-01-14T08:37:08Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/729 | - |
dc.description.abstract | Очікувані результати: формувати вміння учнів застосовувати формули площ довільного трикутника під час розв'язування задач, формувати самоосвітні компетенції, працювати над формуванням в учнів цілісної картини світу. Використано інтерактивні методи навчання, зокрема, запропоновано інтерактивні вправи "Сонце світить", "Незакінчені речення", "Акваріум". Передбачено проведення занять у дистанційній та змішаній формах навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | геометрія | uk_UA |
dc.subject | 9 клас | uk_UA |
dc.subject | трикутник | uk_UA |
dc.subject | види трикутників | uk_UA |
dc.subject | площа трикутника | uk_UA |
dc.title | Площа трикутника | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
dc.type | Презентація | uk_UA |
dc.type | Тест | uk_UA |
dc.type | Інше | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Математика” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Математика_9_Нагірна.docx | 13,63 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити | |
Нагірна.rar | 1,57 MB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.