Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛеонова, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-01-14T08:32:57Z-
dc.date.available2022-01-14T08:32:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/724-
dc.description.abstractПісля вивчення теми учні матимуть уявлення: про теорему Піфагора, способи її доведення; знатимуть: формулювання теореми Піфагора, оберненої теореми, наслідків; вмітимуть: застосовувати теорему на практиці. Автор розробки прагне виховувати в учнів потребу в пізнанні, допитливість, виробляти науковий стиль мислення.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгеометріяuk_UA
dc.subject8 класuk_UA
dc.subjectтеорема Піфагораuk_UA
dc.subjectвиди трикутниківuk_UA
dc.titleТеорема Піфагораuk_UA
dc.typeКонспектuk_UA
dc.typeТестuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.