Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/689
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСупрун, Наталія Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-01-11T17:09:10Z-
dc.date.available2022-01-11T17:09:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/689-
dc.description.abstractОчікувані результати: сформувати в учнів поняття про полімери на прикладі поліетилену; формувати в учнів вміння аналізувати, зіставляти, робити висновки; розвивати вміння писати рівняння полімеризації; виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища. Методи і прийоми організації освітньої діяльності: Словесні методи «Незакінчене речення», гра «Цікавинки із торбинки», «Вільний лист»; проблемно-пошуовий метод: демонстраційний та лабораторний досліди.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectхіміяuk_UA
dc.subject9 класuk_UA
dc.subjectполімериuk_UA
dc.titleПоняття про полімери на прикладі поліетилену. Використання полімерів. Представлення результатів навчального проекту№ 11: «Використання полімерів: еколого-економічний аспект»uk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
dc.typeІнтерактивна розробкаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полімери - Наталія Супрун.pdf3,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Хімія_9_Полімери_Супрун.docx13,65 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.