Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондарчук, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2022-01-11T15:28:53Z-
dc.date.available2022-01-11T15:28:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/669-
dc.description.abstractНавчально-методичний посібник «Цінності та принципи педагогіки партнерства на уроках української мови та літератури як основа розвитку суб’єктів освітньої діяльності» містить у собі цикл теоретичного матеріалу з поданої теми, занять, вправ, дидактичних матеріалів, які стануть незамінним помічником для вчителя та учнів. Матеріали спрямовані на розвиток творчих здібностей, практичне застосування ефективного партнерства, розвиток особистості учня та його предметних здібностей. Якщо згадати формулу НУШ, то принципи педагогіки партнерства дуже важливі для створення сприятливого середовища для навчання та забезпечення орієнтації на особистість учня.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subject9 класuk_UA
dc.subjectсоціальне партнерствоuk_UA
dc.subjectспівпериживанняuk_UA
dc.subjectгідністьuk_UA
dc.subjectмоделювання життєвих ситуаційuk_UA
dc.subjectдовіраuk_UA
dc.subjectактивністьuk_UA
dc.titleЦінності та принципи педагогіки партнерства на уроках української мови та літератури як основа розвитку суб’єктів освітньої діяльностіuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.