Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/644
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМітченок, Руслана Валеріївна-
dc.date.accessioned2022-01-11T12:49:26Z-
dc.date.available2022-01-11T12:49:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/644-
dc.description.abstractОчікувані результати: учні повинні знати лексико- граматичний мінімум з даної теми, класифікацію і назви непродовольчих товарів та вміти вибрати покупку та провести розрахунок в будь-якому відділі; розуміти монологічне повідомлення в межах ситуації спілкування, будувати діалог за змістом даної теми. Методи і прийоми організації освітньої діяльності: репродуктивний метод, метод закріплення навчального матеріалу, самостійної роботи учнів з осмислення й засвоєння матеріалу роботи із застосування знань на практиці та вироблення вмінь і навичок, бесіда, лексичні вправи, аудіовізуальні методи, практичні методи, методи усного контролю і самоконтролю.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subject9 класuk_UA
dc.subjectнепродовольчі товариuk_UA
dc.subjectситуація спілкуванняuk_UA
dc.subjectдіалогічне мовленняuk_UA
dc.titleВ універмазі. Асортимент непродовольчих товарів.uk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.