Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/299
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХроленко, Тамара Іванівна-
dc.date.accessioned2021-01-11T09:41:31Z-
dc.date.available2021-01-11T09:41:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/299-
dc.description.abstractСтворити на уроці сприятливу атмосферу для зацікавленості кожного учня в результатах діяльності. Надати можливість кожному учневі виявляти самостійність та ініціативу. Вдосконалити вміння учнів використовувати набуті знання. Навчити розвивати здатність до порівняння і зіставлення отриманих знань. Навчити аналізувати набуті знання для практичного застосування. Сфокусувати увагу учнів на проблемі та викликати інтерес до обговорюваної теми. Забезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subject8 класuk_UA
dc.subjectчотирикутникиuk_UA
dc.titleЧотирикутникиuk_UA
dc.typeТекстова розробкаuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeІнтерактивна розробкаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.