Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯблуновська(Голінько), Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2021-01-10T22:39:13Z-
dc.date.available2021-01-10T22:39:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/260-
dc.description.abstractДіяльність (уміння): учні називають біологічні науки, що вивчають людину; характеризують методи дослідження людського організму; Знання: оперує термінами: біосоціальна природа людини; біологія людини, називає: науки, які вивчають людину та методи дослідження людського організму; характеризує :місце людини в системі органічного світу; Ставлення: висловлює судження про організм людини як біологічну систему; виявляє ставлення щодо значення знань про людину для збереження її здоров’я.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectметоди дослідженняuk_UA
dc.subjectбіосоціальна природа людиниuk_UA
dc.subjectзнання про людинуuk_UA
dc.subjectзбереження здоров’я людиниuk_UA
dc.titleБіосоціальна природа людини. Науки, що вивчають людину. Методи дослідження організму людини. Значення знань про людину для збереження її здоров’я.uk_UA
dc.typeТекстова розробкаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.