Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2082
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ященко, Тамара Львівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-29T10:41:01Z | - |
dc.date.available | 2025-05-29T10:41:01Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/2082 | - |
dc.description.abstract | Цей матеріал буде корисним для вчителів інформатики при викладанні тем: Циклічні програми, Зміна значень властивостей об'єкта. Матеріали уроку можна використати при викладанні як в очній формі, так і в дистанційній формі навчання | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Інформатика | uk_UA |
dc.subject | Scratch | uk_UA |
dc.subject | Цикли | uk_UA |
dc.subject | Ігрові програми | uk_UA |
dc.subject | Розгалуження | uk_UA |
dc.subject | Зміна властивостей об'єкта | uk_UA |
dc.title | Цикли та розгалуження. Ігрові проєкти | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інформатична освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Цикли та розгалуження. Ігрові програми.pdf | Очікувані результати. Розробляє алгоритми, поєднуючи базові структури, для розв’язання задач; корегує алгоритм за потреби; складає і налагоджує програмні проекти для розв’язання задач/проблем і творчого самовираження; оцінює результат своєї діяльності; створює інформаційні продукти Тип уроку: захист проєктів Форма проведення: дистанційна, очна. Додаткові матеріали до уроку: презентація вчителя, проєкти учнів, інтерактивна дошка Padlet | 602,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ігрові проєкти.pptx | Презентація для супроводу уроку | 3,59 MB | Microsoft Powerpoint XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.