Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1951
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицик, Дар’я Олегівна-
dc.date.accessioned2025-01-15T10:52:07Z-
dc.date.available2025-01-15T10:52:07Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1951-
dc.description.abstractПерелік ключових компетентностей, які будуть формуватися: 1) вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, а також любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях; 2) компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, що передбачають формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки, пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження; 3) інноваційність, що передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін, формування знань, умінь, ставлень, що забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, відчувати себе частиною спільноти; 4) інформаційно-комунікаційна компетентність, що передбачає опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях; 5) навчання протягом життя, що передбачає опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання, отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб, визначення власних навчальних цілей та способів їх досягнення, навчання працювати самостійно і в групі; 6) громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями рівності, прав людини, виявлення поваги до інших та толерантності, уміння конструктивно співпрацювати, спроможність діяти в умовах невизначеності та багатозадачності; 7) культурна компетентність, що передбачає залучення до різних видів мистецької творчості (образотворче, музичне та інші види мистецтв) шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості; 8) ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей, усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці, готовність до втілення в життя ініційованих ідей, прийняття власних рішень.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subject3 класuk_UA
dc.subjectвласні іменникиuk_UA
dc.subjectправопис власних іменниківuk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.subjectголовна героїняuk_UA
dc.subjectтвірuk_UA
dc.subjectоповіданняuk_UA
dc.subjectтемаuk_UA
dc.subjectголовна думкаuk_UA
dc.titleЧи варто іти до своєї мрії? Оповідання «Як Катруся хотіла вчитися» за Ірен Роздобудько. Правопис власних іменників.uk_UA
dc.typeІнтерактивна розробкаuk_UA
dc.typeНавчальне відеоuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Початкова освіта (усі галузі)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грицик - Дар'я Грицик.zip163,46 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.