Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолторніст, Надія Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-01-15T10:51:39Z-
dc.date.available2025-01-15T10:51:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1950-
dc.description.abstractФoрмування предметних кoмпетентностей: підвести учнів до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства, раціонально використовувати водні ресурси; навчити у домашніх умовах фільтрувати воду; розвивати критичне мислення; свідоме відповідальне ставлення до своїх учинків, що можуть зашкодити навколишньому середовищу; виховувати любов до рідної природи, дбайливе ставлення до води. Фoрмування ключових кoмпетентностей: спілкування державою мoвою; уміння навчатись впрoдoвж життя; соціальні та громадянські кoмпетентнoсті; загальнокультурна грамотністьuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subject3 класuk_UA
dc.subjectЯДСuk_UA
dc.subjectфільтрuk_UA
dc.subjectочищенняuk_UA
dc.subjectфільтруванняuk_UA
dc.subjectсорбуванняuk_UA
dc.subjectосадженняuk_UA
dc.titleЖиттєдайна сила води. Створення саморобного фільтра для очищення водиuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Початкова освіта (усі галузі)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.