Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМомот, Юлія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-01-15T08:58:49Z-
dc.date.available2025-01-15T08:58:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1948-
dc.description.abstractМета та актуальність, методика використання: подолання освітніх втрат зараз є проблемою номер один, особливо при вивчені математики, де все взаємопов’язано. Так як часу на уроках катастрофічно не вистачає, пропоную використовувати маршрутні листи з тем. Методика використання така: учитель розробляє маршрутний лист та надсилає учням. Маршрутний лист обов’язково містить мету (учень повинен знати, що він повторить чи пригадає, опрацювавши його), матеріал для повторення теорії (визначень, формул, теорем) у вигляді відео, схем, презентацій, вправи для закріплення (різнорівневі, на вибір), тестові завдання чи інтерактивні вправи для перевірки (щоб учень міг побачити свій результат), рефлексію. Учень може задавати питання вчителю на наступному уроці, чи в режимі онлайн по маршрутному листу. Якщо питань немає вчитель на наступному уроці може присвятити 5-10 хвилин для обговорення теми з маршрутного листа, питань для учнів, розв’язування схожих завдань.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subject8 класuk_UA
dc.subject9 класuk_UA
dc.subjectподолання освітніх втратuk_UA
dc.subjectраціональний дрібuk_UA
dc.subjectтрапеціяuk_UA
dc.subjectчислова послідовністьuk_UA
dc.subjectтригонометричні функціїuk_UA
dc.subjectпаралелограмuk_UA
dc.subjectромбuk_UA
dc.subjectквадратuk_UA
dc.subjectпрямокутникuk_UA
dc.titleМаршрутні листи для подолання освітніх втрат з математики за 8-9 класuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.