Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1942
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМелешко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2025-01-15T08:53:20Z-
dc.date.available2025-01-15T08:53:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1942-
dc.description.abstractОчікувані результати навчання: Здобувачі освіти після уроку будуть краще: володіти вміннями дистанційного компоненту; оволодіти навичками відсоткових розрахунків; застосовувати знання про відсотки для вирішення завдань на практичних прикладах; формулювати думки, аргументувати, ставити запитання і розпізнавати проблеми, формулювати висновки на основі інформації, поданої в різних формах, доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, вести критичний та конструктивний діалог, поповнювати свій словниковий запас; правильно та доречно вживати математичну термінологію, грамотно висловлюватися; обирати, створювати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, процесів і явищ, інтерпретувати та оцінювати результати, здійснювати прогнози в контексті навчальних і практичних задач; генерувати нові ідеї щодо розв’язання проблемної ситуації; використовувати онлайн-інструменти для обчислень і роботи в групах; коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності;.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subject6 класuk_UA
dc.subjectвідсотокuk_UA
dc.subjectзвичайний дрібuk_UA
dc.subjectвідсоток від числаuk_UA
dc.subjectчисло за значенням його відсоткаuk_UA
dc.subjectдесятковий дрібuk_UA
dc.titleВідсоткові розрахункиuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.