Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавега, Людмила Петрівна-
dc.date.accessioned2025-01-14T14:25:27Z-
dc.date.available2025-01-14T14:25:27Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1911-
dc.description.abstractОчікувані результати: учень/ учениця розуміє специфіку утворення землетрусів та виверження вулканів; проводить причинно-наслідкові зв’язки; висловлює власну думку, указує на конструктивні думки інших учасників навчального процесу, толерантно ставиться до різних думок; висловлює власне ставлення до почутого; наводить аргументи, приклади на підтвердження власної думки; розуміє зміст понять «землетрус», «вулкан», «гейзер»; формулює висновки, як землетруси та вулкани впливають на життя та господарську діяльність людини.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectгеографіяuk_UA
dc.subject6 класuk_UA
dc.subjectземлетрусuk_UA
dc.subjectгейзерuk_UA
dc.subjectсейсмографuk_UA
dc.subjectепіцентр землетрусуuk_UA
dc.subjectвогнище землетрусу,uk_UA
dc.subjectмагмаuk_UA
dc.subjectмагматизмuk_UA
dc.subjectлаваuk_UA
dc.subjectвулканuk_UA
dc.titleЧому бувають землетруси та відбуваються виверження вулканів. Моделювання. Створення моделі вулкануuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.