Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1777
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Деркач, Сергій Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-08T06:03:51Z | - |
dc.date.available | 2024-05-08T06:03:51Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1777 | - |
dc.description | Закріпити навички учнів створювати алгоритми і програми з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень в середовищі Scratch3 на прикладі створення гри | uk_UA |
dc.description.abstract | Створення гри в середовищі Scratch3 для учнів 7 класу | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Інформатика | uk_UA |
dc.subject | Гра | uk_UA |
dc.subject | 7 клас | uk_UA |
dc.subject | Scratch | uk_UA |
dc.subject | Алгоритм | uk_UA |
dc.title | Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур | uk_UA |
dc.title.alternative | Гра Лабіринт | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь "Інформатична" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур.docx | Інформатика 7 клас | 3,93 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.