Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2024-05-08T06:03:51Z-
dc.date.available2024-05-08T06:03:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1777-
dc.descriptionЗакріпити навички учнів створювати алгоритми і програми з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень в середовищі Scratch3 на прикладі створення гриuk_UA
dc.description.abstractСтворення гри в середовищі Scratch3 для учнів 7 класуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectІнформатикаuk_UA
dc.subjectГраuk_UA
dc.subject7 класuk_UA
dc.subjectScratchuk_UA
dc.subjectАлгоритмuk_UA
dc.titleСтворення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структурuk_UA
dc.title.alternativeГра Лабіринтuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь "Інформатична"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур.docxІнформатика 7 клас3,93 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.