Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1712
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстахова, Інна Петрвана-
dc.date.accessioned2024-03-07T09:32:54Z-
dc.date.available2024-03-07T09:32:54Z-
dc.date.issued2024-03-07-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1712-
dc.description.abstractЖоден заклад освіти чи викладач нині не може лишатись осторонь цифрових трансформацій, оскільки вони вже стали невіддільною частиною повсякденного життя, значно впливаючи на якість освіти, на рівень компетентності педагогів та умови проведення їхньої професійної діяльності. Також у статті розкрито, поняття діджиталізації освіти та діджитал-інструментів. Одним із головних напрямів підготовки є розвиток володіння цифровими інструментами та пошук оптимальних варіантів набуття менеджерами освіти досвіду цифрового навчання. Отже, цифрова грамотність є основою процесу діджиталізації в освіті.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectдіджитал–інструментиuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.titleЗастосування інноваційних методів в розвитку діджиталізації під час викладання предметівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інформатична освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.docxДиджиталізація суттєво впливає на освіту. Фахівці, які застосовують цифрові технології, здобувають більше можливостей: отримують вільний доступ до значного обсягу знань, оперативно обмінюються інформацією з іншими викладачами. На сьогодні формування цифрових навичок та уміння їх використовувати у професійній діяльності є актуальним питанням для кар’єрного зростання всіх освітян. Перехід до інформаційного суспільства призводить до якісних змін у системі освіти, а інформаційноцифрові технології є вимогою сьогодення.21,87 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.