Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1690
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВ’язовська, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2023-12-28T14:29:47Z-
dc.date.available2023-12-28T14:29:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1690-
dc.description.abstractStudents will: -Develop a basic understanding of the neuroscience of stress and resilience. -Describe ways to stay within the Resilient Zone - Demonstrate the ability to practice self-awareness by noticing sensations, thoughts, and feelings that accompany their experience of practicing each Help Now! Strategyuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectEnglishuk_UA
dc.subjectnervous systemuk_UA
dc.subjectsensationsuk_UA
dc.subjectoutside and insideuk_UA
dc.subjectself-regulatinguk_UA
dc.subjectresilienceuk_UA
dc.subjectstressuk_UA
dc.subjectdepressionuk_UA
dc.subjectstabilityuk_UA
dc.titleAll in our school are resilient. Psychological stability and self-regulationuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Viazovska.zip4,71 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.