Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1690
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | В’язовська, Ірина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-28T14:29:47Z | - |
dc.date.available | 2023-12-28T14:29:47Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1690 | - |
dc.description.abstract | Students will: -Develop a basic understanding of the neuroscience of stress and resilience. -Describe ways to stay within the Resilient Zone - Demonstrate the ability to practice self-awareness by noticing sensations, thoughts, and feelings that accompany their experience of practicing each Help Now! Strategy | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | англійська мова | uk_UA |
dc.subject | English | uk_UA |
dc.subject | nervous system | uk_UA |
dc.subject | sensations | uk_UA |
dc.subject | outside and inside | uk_UA |
dc.subject | self-regulating | uk_UA |
dc.subject | resilience | uk_UA |
dc.subject | stress | uk_UA |
dc.subject | depression | uk_UA |
dc.subject | stability | uk_UA |
dc.title | All in our school are resilient. Psychological stability and self-regulation | uk_UA |
dc.type | Презентація | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Мови і літератури” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Viazovska.zip | 4,71 MB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.