Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДробина, Олена Станіславівна-
dc.date.accessioned2023-12-09T06:32:30Z-
dc.date.available2023-12-09T06:32:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1620-
dc.description.abstractМета даного посібника проаналізувати проблему розвитку критичного мислення молодших школярів у процесі навчання. Розкрито можливості використання елементів технології критичного мислення, методів та прийомів застосування. Висвітлено стратегії, форми і технології розвитку критичного мислення молодших школярів в освітньому процесі. Описано структуру організації творчої діяльності учнів задля формування їхнього критичного мислення. Посібник рекомендовано для використання учителям початкових класів НУШ, студентам педагогічних вузів та коледжів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectрозвиток критичного мислення учнів початкової школиuk_UA
dc.subjectметоди розвитку критичного мисленняuk_UA
dc.titleРозвиток критичного мислення учнів початкової школиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Початкова освіта (усі галузі)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка _ Дробина.pdf3,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.