Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1620
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дробина, Олена Станіславівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-09T06:32:30Z | - |
dc.date.available | 2023-12-09T06:32:30Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1620 | - |
dc.description.abstract | Мета даного посібника проаналізувати проблему розвитку критичного мислення молодших школярів у процесі навчання. Розкрито можливості використання елементів технології критичного мислення, методів та прийомів застосування. Висвітлено стратегії, форми і технології розвитку критичного мислення молодших школярів в освітньому процесі. Описано структуру організації творчої діяльності учнів задля формування їхнього критичного мислення. Посібник рекомендовано для використання учителям початкових класів НУШ, студентам педагогічних вузів та коледжів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | розвиток критичного мислення учнів початкової школи | uk_UA |
dc.subject | методи розвитку критичного мислення | uk_UA |
dc.title | Розвиток критичного мислення учнів початкової школи | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Початкова освіта (усі галузі) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка _ Дробина.pdf | 3,52 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.