Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1611
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Надія Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-12-09T05:32:49Z-
dc.date.available2023-12-09T05:32:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1611-
dc.description.abstractметодичній розробці представлені концепція і методика формування емоційної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Творче використання цієї методики сприятиме створенню психолого-педагогічних умов для підвищення емоційної культури учасників освітнього процесу. Розробка містить профілактичну програму «Формування емоційної компетентності дітей старшого дошкільного віку», яка включає цикл занять, спрямованих на формування та розвиток уміння розуміти емоції, управляти ними, використовувати для досягнення успіхів у різних сферах життєдіяльності, сприяє особистісному розвитку. Розробка може бути використана в роботі практичних психологів, соціальних педагогів, педагогічних працівників, які працюють з дітьми старшого дошкільного віку.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectемоційна компетентністьuk_UA
dc.subjectемоційна культураuk_UA
dc.subjectемоційний станuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічний супровід формування емоційної компетентності дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Бондаренко Н.В..pdf4,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.