Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1609
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хребтова-Краузе, Юлія Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-09T05:32:31Z | - |
dc.date.available | 2023-12-09T05:32:31Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1609 | - |
dc.description.abstract | Розвивальна програма «Формування сприятливого психологічного клімату в учнівському колективі через розвиток навичок соціальної взаємодії» призначена для роботи з учнями молодшого підліткового віку, що мають проблеми міжособистісних взаємин із ровесниками, у ставленні до шкільного колективу, його несформованості, що характеризуються підвищеною конфліктністю. У програмі представлені технології формування навичок конструктивних форм поведінки, самоконтролю і нового досвіду спілкування, самопізнання та самоусвідомлення учнями власного образу «Я». Практичне використання даної програми сприятиме формуванню соціально-психологічного клімату, як умови успішності освітньої діяльності, життєвої компетентності та соціалізації учнів. Основний наголос зроблено на узагальненні досвіду формування позитивної спрямованості соціально-психологічного клімату колективу методами активного соціально-психологічного навчання. Адресовано соціальним педагогам, практичним психологам закладів освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | психологічний клімат | uk_UA |
dc.subject | навички соціальної взаємодії | uk_UA |
dc.subject | навички соціальної взаємодії | uk_UA |
dc.title | Формування сприятливого психологічного клімату в учнівському колективі через розвиток навичок соціальної взаємодії: розвивальна програма | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка_Хребтова-Краузе.pdf | 1,1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.