Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1602
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Баранова, Клавдія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-08T15:03:25Z | - |
dc.date.available | 2023-12-08T15:03:25Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1602 | - |
dc.description.abstract | У даній методичній розробці представлено теоретичний та практичний матеріал призначення й можливостей використання вебсервісу LearningApps на уроках української мови та під час дистанційного вивчення в закладах загальної середньої освіти. Визначено методичну доцільність застосунку для створення інтерактивного дидактичного матеріалу для підвищення мотивації до навчання. Розкрито особливості роботи з даною програмою. Презентовано вправи та завдання до окремих навчальних тем на основі різних груп шаблонів, що сприяють формуванню в здобувачів освіти ряду компетентностей мовно-літературної освітньої галузі. Використання учителем таких завдань сприяє створенню ситуації успіху, а можливість відразу перевірити правильність виконання спонукає здобувачів освіти до рефлексії. Вправи можна вбудовувати в блог чи сайт за допомогою QR-коду або за активним посиланням. Рекомендовано для вчителів української мови та літератури загальноосвітніх навчальних закладів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | українська мова | uk_UA |
dc.subject | LearningApps | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.title | Використання сервісу LearningApps на уроках української мови | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь “Мови і літератури” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка_Баранова.pdf | 4,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.