Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаранова, Клавдія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-12-08T15:03:25Z-
dc.date.available2023-12-08T15:03:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1602-
dc.description.abstractУ даній методичній розробці представлено теоретичний та практичний матеріал призначення й можливостей використання вебсервісу LearningApps на уроках української мови та під час дистанційного вивчення в закладах загальної середньої освіти. Визначено методичну доцільність застосунку для створення інтерактивного дидактичного матеріалу для підвищення мотивації до навчання. Розкрито особливості роботи з даною програмою. Презентовано вправи та завдання до окремих навчальних тем на основі різних груп шаблонів, що сприяють формуванню в здобувачів освіти ряду компетентностей мовно-літературної освітньої галузі. Використання учителем таких завдань сприяє створенню ситуації успіху, а можливість відразу перевірити правильність виконання спонукає здобувачів освіти до рефлексії. Вправи можна вбудовувати в блог чи сайт за допомогою QR-коду або за активним посиланням. Рекомендовано для вчителів української мови та літератури загальноосвітніх навчальних закладів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectLearningAppsuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.titleВикористання сервісу LearningApps на уроках української мовиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Баранова.pdf4,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.