Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1595
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМанжос, Людмила Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-12-08T14:42:09Z-
dc.date.available2023-12-08T14:42:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1595-
dc.description.abstractЗбірник містить опис досвіду роботи з впровадження текстоцентричного підходу під час проведення уроків української мови як основи формування компетентностей учнів у загальноосвітніх навчальних закладах. Збірник стане в нагоді вчителям загальноосвітніх навчальних закладів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectукраїнська літератураuk_UA
dc.subjectкомпетентісний підхідuk_UA
dc.subjectтекстоцентричний підхідuk_UA
dc.subjectформування мовної компетенції учнівuk_UA
dc.titleТекстоцентричний підхід до вивчення української мови як основа формування компетентностей учнівuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.