Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1592
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлик, Наталія Павлівна-
dc.date.accessioned2023-12-08T14:41:40Z-
dc.date.available2023-12-08T14:41:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1592-
dc.description.abstractУ посібнику представлено теоретико-практичні аспекти методики формування ключових компетентностей учнів шляхом впровадження інформаційно-комунікативних технологій на уроках української мови та літератури. Матеріал підготовлено та укладено на основі аналізу найновіших наукових досліджень учених, учителів-практиків і передовсім власного педагогічного досвіду. Запропоновано описи вправ та завдань, які реалізують теоретичні положення методики формування ключових компетентностей. Усі ці зразки були апробовані під час навчального процесу і мали значний освітній ефект. Посібник адресований широкому педагогічному загалові може бути використаний в освітньому процесі закладів загальної середньої, вищої та післядипломної педагогічної освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectукраїнська літератураuk_UA
dc.subjectключові компетентностіuk_UA
dc.subjectвізуалізаціяuk_UA
dc.titleФормування ключових компетентностей учнів шляхом впровадження інформаційно-комунікативних технологій на уроках української мови та літературиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка__Блик.pdf5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.