Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1589
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуравель, Оксана Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-08T14:41:10Z-
dc.date.available2023-12-08T14:41:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1589-
dc.description.abstractМетодичний посібник створений на основі Державного стандарту загальної середньої освіти, відповідно до типових освітніх програм. Посібник уключає методичні рекомендації до проведення уроків із учнями середньої та старшої школи із використанням технології розвитку критичного мислення, що ґрунтуються на впровадженні діяльнісного й компетентнісного підходів у викладанні української мови та літератури, що допомагають учителю зробити процес навчання цікавим, різноманітним й ефективним. Містить теоретичні положення про критичне мислення як особливий тип, спосіб мислення. Розкрито зміст цієї технології. Із досвіду роботи вчителя наведені власні приклади використання методів розвитку критичного мислення, готові до практичного застосування на уроках з учнями 5-11 класів. Посібник допоможе зацікавленим педагогам опанувати технологію розвитку критичного мислення, стане в нагоді як досвідченому, так і молодому вчителю. Рекомендовано для користування вчителям української мови та літератури.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectукраїнська літератураuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectстратегії, методи, техніки, форми та прийоми для розвитку критичного мисленняuk_UA
dc.titleРозвиток критичного мислення в процесі навчання на уроках української мови та літературиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Журавель.pdf3,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.