Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1564
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКівшик, Антоніна Іванівна-
dc.date.accessioned2023-12-08T11:21:29Z-
dc.date.available2023-12-08T11:21:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1564-
dc.description.abstractУ методичному посібнику подано матеріали про педагогічний коучинг як технологію професійного розвитку вчителя в системі середньої освіти. Розкрито особливості застосування технології під час викладання предмету «Біологія» та інтегрованого курсу «Пізнаємо природу», які сприяють оновленню освітнього середовища, формуванню коучингової компетентності педагогів, їх мотивації до самонавчання та професійного саморозвитку, забезпечують активну взаємодії учасників освітнього процесу під час заняття та максимально залучають учнів до навчання. У посібнику наведено елементи уроків з біології та «Пізнаємо природу» з використанням коучингових методів. Методичний посібник рекомендовано для вчителів, які викладають природничі науки та всіх, хто цікавиться коучингом як освітньою технологією.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectбіологіяuk_UA
dc.subjectінтегрований курс «Пізнаємо природу»uk_UA
dc.subjectкоучингuk_UA
dc.subjectпедагогічний коучингuk_UA
dc.subjectкоуч-технологіїuk_UA
dc.titleКоучинговий підхід у викладанні навчального предмета «Біологія» та інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»uk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичний посібник Ківшик А.І. .pdf2,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.