Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолісник, Таміла Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-12-08T11:20:08Z-
dc.date.available2023-12-08T11:20:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1555-
dc.description.abstract«Екологічна безпека та сталий розвиток» - наскрізні змістові лінії у навчальних програмах з усіх предметів сучасної української школи. Формування екологічної компетентності громадян України є одним з найголовніших пріоритетів розвитку освіти, що проголошено деклараціями ООН і врегульовано низкою інших законодавчих документів нашої держави. Основою екологічної грамотності мають бути, звичайно, природничі знання — закони життя живої природи і розуміння того, як необхідно жити, щоб не порушити гармонії навколишнього середовища. Матеріали спрямовані на підвищення якості екологічної компетентності учнів з урахуванням сучасних тенденцій формування екологічних умінь. У роботі представлені напрямки педагогічної діяльності, які визначилися в процесі накопичення досвіду, найбільш успішні форми та методи роботи, проєкти, які вчитель біології може впроваджувати в освітній процес як при дистанційному, так і при очному навчанні.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectекологіяuk_UA
dc.subjectекологічне вихованняuk_UA
dc.subjectнапрямки екологічного вихованняuk_UA
dc.titleЕкологічне виховання на уроках біології та у позаурочний часuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Посібник_Колісник.pdf3,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.