Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаць, Валерій Вікторович-
dc.date.accessioned2023-03-07T10:57:33Z-
dc.date.available2023-03-07T10:57:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1282-
dc.description.abstractМета уроку:ознайомити учнів з особливостями будови та функціонування кровоносних судин в організмі людини, розглянути фактори, які впливають на рух крові в організмі та механізми регуляції цього процесу; Розвивати вміння логічно мислити та знаходити зв’язки між особливостями будови та функціями біологічних структур на прикладі кровоносних судин людини, розвивати практичні навички роботи з тонометром; Виховувати розуміння значення нормального функціонування системи кровообігу для збереження здоров’я людини, виховувати повагу до людей, які мають проблеми з артеріальним тиском.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectбудова кровоносних судин.uk_UA
dc.subjectфункції кровоносних судинuk_UA
dc.subjectрух кровіuk_UA
dc.titleКонспект урокуuk_UA
dc.typeРозробка урокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Природознавство”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біологія_8_Кровоносні судини.docx21,82 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.