Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1269
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозіна, Ірина Олексіївна-
dc.date.accessioned2023-02-08T19:15:20Z-
dc.date.available2023-02-08T19:15:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1269-
dc.description.abstractУ методичному посібнику аналізуються актуальні шляхи створення умов для компетентнісної освіти, особистісного розвитку та самореалізації здобувачів освіти при реалізації Державного стандарту базової середньої освіти: - акцентується увага на доцільності формування умінь критично мислити, розглядаються сучасні технології для впровадження методики критичного мислення; - конкретизовано окремі теоретичні положення та практичне застосування таксономії Блума як ефективного засобу розвитку високого типу мислення; - проводиться порівняльний аналіз видів оцінювання навчальних досягнень учнів, розглядаються переваги формувального оцінювання. У додатках міститься власний контент: розробки уроків з використанням таксономії Блума та технологій розвитку критичного мислення учнів. Посібник може бути використаний учителями англійської мови та студентами педагогічних університетів при теоретичній підготовці та практичній діяльності по впровадженню Державного стандарту базової середньої освітиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectтехнології розвитку критичного мисленняuk_UA
dc.subjectформувальне оцінюванняuk_UA
dc.subjectтаксономія Блумаuk_UA
dc.titleАктуальні аспекти впровадження Державного стандарту базової середньої освітиuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Козіна.pdf1,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.