Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1248
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Твердоступ, Лариса Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-08T17:31:10Z | - |
dc.date.available | 2023-02-08T17:31:10Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1248 | - |
dc.description.abstract | Мотивація — як внутрішня, так і зовнішня — є запорукою успіху учнів на всіх етапах навчання. Учителі можуть зіграти ключову роль в забезпеченні мотивації й заохоченні своїх учнів. Звісно, це значно легше сказати, ніж зробити, оскільки у кожного мотивація своя. Учителеві необхідно багато витратити часу й докласти зусиль, щоб усі діти в класі захопилися його предметом, старанно працювали і прагнули успіхів. Навіть найдоброзичливішим й освіченим учителям іноді бракує навичок, аби вести дітей правильним шляхом. Тому, будь ви новий учитель або досвідчений, спробуйте застосовувати ці методи, щоб мотивувати своїх учнів і спонукати їх виявити властивий їм потенціал. Даний посібник буде корисний вчителям початкових класів, студентам педагогічних вузів | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | виявлення учнем власного потенціалу | uk_UA |
dc.title | Мотивація як фактор підвищення навчальної успішності молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка_Твердоступ.docx | 6,57 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.