Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1248
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТвердоступ, Лариса Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-02-08T17:31:10Z-
dc.date.available2023-02-08T17:31:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1248-
dc.description.abstractМотивація — як внутрішня, так і зовнішня — є запорукою успіху учнів на всіх етапах навчання. Учителі можуть зіграти ключову роль в забезпеченні мотивації й заохоченні своїх учнів. Звісно, це значно легше сказати, ніж зробити, оскільки у кожного мотивація своя. Учителеві необхідно багато витратити часу й докласти зусиль, щоб усі діти в класі захопилися його предметом, старанно працювали і прагнули успіхів. Навіть найдоброзичливішим й освіченим учителям іноді бракує навичок, аби вести дітей правильним шляхом. Тому, будь ви новий учитель або досвідчений, спробуйте застосовувати ці методи, щоб мотивувати своїх учнів і спонукати їх виявити властивий їм потенціал. Даний посібник буде корисний вчителям початкових класів, студентам педагогічних вузівuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectвиявлення учнем власного потенціалуuk_UA
dc.titleМотивація як фактор підвищення навчальної успішності молодших школярівuk_UA
dc.typeПосібникuk_UA
Розташовується у зібраннях:Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка_Твердоступ.docx6,57 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.