Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолісник, Марина Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-01-12T22:06:41Z-
dc.date.available2023-01-12T22:06:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1187-
dc.description.abstractОчікувані результати навчання: учні усвідомлюють особливості композиції п’єси, складність і новаторство образу головної героїні; розвиток аналітичного мислення, зіставляють явища літератури й життя, обґрунтовують свої твердження; проводять дискусію; оцінюють роль сім’ї для здобувачів освіти ХХІ століттяuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectзарубіжна літератураuk_UA
dc.subject9 класuk_UA
dc.subjectкомпозиціяuk_UA
dc.subjectноваторствоuk_UA
dc.subjectемансипаціяuk_UA
dc.subjectродинаuk_UA
dc.titleАналітична композиція п’єси Генріка Ібсена «Ляльковий дім». Образ Нориuk_UA
dc.typeІнтерактивна розробкаuk_UA
dc.typeКонспектuk_UA
dc.typeНавчальне відеоuk_UA
dc.typeПостерuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Мови і літератури”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОНСПЕКТ УРОКУ - Марина Колісник.doc7,27 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.