Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1180
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБритан, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2023-01-12T20:06:51Z-
dc.date.available2023-01-12T20:06:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1180-
dc.description.abstractОчікувані результати навчання: учень уміє переходити від радіанної міри кута до градусної, перетворює тригонометричні вирази, усвідомлює значення математики для розвитку технологічного потенціалу держави; навчається використовувати критерії раціональності з метою вибору найкращого рішення, вчиться висловлювати власну думку, слухати й чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів, співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі; формує вміння структурувати дані, діяти за алгоритмом, доводить правильність власного судження або визнає його помилковим; переконується в тому, що позитивно оцінює та підтримує ідеї інших, що успіх команди – це його особистий успіх.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subject10 клаuk_UA
dc.subjectнаслідки формул додаванняuk_UA
dc.subjectсинус кутаuk_UA
dc.subjectкосинус кутаuk_UA
dc.subjectтангенс кутаuk_UA
dc.subjectстепіньuk_UA
dc.subjectподвійний кутuk_UA
dc.subjectпониження степеняuk_UA
dc.titleФормули подвійного аргументу. Формули пониження степеняuk_UA
dc.typeІнтерактивна розробкаuk_UA
dc.typeКонспектuk_UA
dc.typeНавчальне відеоuk_UA
dc.typeПрезентаціяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Освітня галузь “Математика”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.