Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1081
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мішкова, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-13T17:11:20Z | - |
dc.date.available | 2022-09-13T17:11:20Z | - |
dc.date.issued | 2022-09-13 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1081 | - |
dc.description.abstract | Розробка уроку містить матеріали, розроблені на основі освітнього проєкту "Світ чекає крилатих» Анжеліки Цимбалару для учнів 2 класу. В публікації наведені алгоритми виконання практичних вправ на відпрацювання різних способів запуску графічних редакторів Paint, TuxPaint. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | Інформатика | uk_UA |
dc.subject | 2 клас | uk_UA |
dc.subject | графічний редактор | uk_UA |
dc.subject | запуск | uk_UA |
dc.title | Види і середовище графічного редактора. Мобільні додатки для створення та редагування цифрових/графічних зображень. Практична робота. Пошук та запуск графічного редактора через ярлик на Робочому столі або меню «Пуск». | uk_UA |
dc.type | Розробка уроку | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інформатична освітня галузь |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Розробка уроку_інформатика 2 клас.docx | 976,96 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.