Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1013
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рубан, Тетяна Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-19T03:59:33Z | - |
dc.date.available | 2022-06-19T03:59:33Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | https://ed.pano.pl.ua/handle/022518134/1013 | - |
dc.description.abstract | Реформа системи освіти, пов’язана з введенням державних стандартів, визначила актуальним введення контролю навчальних досягнень здобувачів освіти. В державних стандартах поряд з обов’язковим мінімумом змісту освіти і вимогам до рівня підготовки здобувачів освіти обґрунтовуються підходи до розробки технологій перевірки і оцінювання виконання учнями вимог державного стандарту в сучасних умовах. Зміст вимог є важливим критерієм оцінки обов’язкових результатів навчання. Стандартна типова процедура перевірки знань, умінь, навичок вважає оптимальним інструментом такої перевірки – тест. Мета мого посібника: дати теоретичний матеріал з теми, познайомити з різними комп’ютерними програмами для створення тестів, створити банк тестів по різним розділам інформатики для 5-11 класів, показати переваги та недоліки тестової форми контролю. Важливим компонентом навчального процесу є контроль, або перевірка результатів навчання. Форми контролю різнобічні: співбесіда, експрес-опитування, контрольна робота, залік по відповідних питаннях, тест(комп’ютерне тестування), творче завдання і т.д. Мотивом написання посібника «Використання тестових технологій при вивченні інформатики» вплинули такі фактори: 1) Проблема контролю навчальних досягнень завжди актуальна; 2) Кожний старшокласник стикається з необхідністю здавати випускні екзамени на основі ЗНО з використанням технології тестування. Отже однією з найбільш актуальних форм організації перевірочного, тематичного і підсумкового контролю є тестування. В своїй роботі я намагаюся організувати чітку систему контролю за допомогою тестування. Посібник розрахований на вчителів та учнів 5-11 класів, що викладають та вивчають інформатику, а також можливість використати даний матеріал і вчителями інших предметів. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | тестові технології | uk_UA |
dc.subject | система оцінювання | uk_UA |
dc.subject | програми для створення тестів | uk_UA |
dc.subject | види і типи тестових завдань | uk_UA |
dc.title | Використання тестових технологій при вивченні інформатики | uk_UA |
dc.type | Посібник | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Освітня галузь "Інформатична" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тестові_технології_Рубан.doc | 8,46 MB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.